مطالب دیگر

دستگاه لیزر تیتانیوم در شیراز


درمان های زیبایی شناسی بسیار متفاوتی هستی دارد که تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مفیدتر است می تواند بسیار شاق باشد. برای تصمیم گیری، به نگرانی هایی که دارید و می خواهید چه چیزی را بهبود ببخشید، نگاه کنید. محصولاتی مانند دستگاه لیزر هارمونی راه حل عالی به‌سبب بسیاری از نگرانی های زیبایی شناختی است. با کمترین زمان از کار افتادگی، طیف گسترده ای از مشکلات پوستی مختلف را برطرف می کند و تقریباً در هر نشانه از بدن مؤثر است.

این متد باورنکردنی از لیزر و تکنولوژی نور به‌سبب جوانسازی غلاف استفاده می شود. این یک علاج جمیع جانبه در نظر عبوس می شود که در مجموع، این درمان می تواند بیش از 65 مشکل پوستی مختلف را درمان کند. با تنظیمات و پیوست های مختلف کار می کند تا نتایج خیره کننده ای ارائه دهد.

مطمئن باشید که  دستگاه لیزر هارمون و این چاره به طور کامل مورد مطالعه قرار مغموم است و FDA برای استفاده درماتولوژیک تایید شده است. مستعد استفاده در تمام بدن و به منظور هر نوع پوستی قابل استفاده است. بعلاوه، برای جمیع رنگ‌های پوست بی‌خطر است، این مورد چیزی است که نمی‌توان در وضع همه درمان‌های لیزری گفت.

دستگاه لیزر تیتانیوم خوب است؟ خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

۳ پرتو با طول موج‌های بالا و متفاوت در این دستگاه به کار رفته‌اند و با استفاده از تکنولوژی سه بعدی بر سطح پوست افراد ارسال می‌شوند.

هندپیس‌های استفاده شده در این دستگاه بر اساس اصول ارگونومی طراحی شده‌اند و می‌توانند هر یک از امواج و یا ترکیبی از آن‌ها را به صورت همزمان به پوست افراد جابه‌جایی کنند. این هندپیس‌ها در ابعاد ۴ سانتی‌متر چهارگوش طراحی شده‌اند و بر همین اساس می‌توانند رویه وسیع‌تری از پوست را در فرایند لیزر پوشش دهند.

۳ طول موجه مختلف در این دستگاه به کار رفته‌اند که هر یک دارای ویژگی‌های خاص خود بوده و برای نوعی از پوست شایسته هستند. نتیجه کاربرد از طول موج‌های مختلف در این دستگاه، تکوین محصولی نیکو برای تایپ‌های متفاوت پوستی بوده که می‌تواند به‌سبب همه مراکز زیبایی محصولی کاربردی باشد.

طول موج ۱۰۶۴ نانومتری ان دی یاگ، می‌تواند به تعجیل خود را به عمیق‌ترین بخش‌های پوست و مو رسانده و فولیکول‌های مو را بلاواسطه تحت تأثیر قرار دهد. سرعت بالای رخنه این طول موج به بخش‌های پایین‌تر پوست، می‌تواند سوختگی‌ها و کبودی‌های ناشی از لیزر را کاهش داده و این دستگاه را به یکی از ایمن‌ترین محصولات معاوضه نماید.

لیزر تیتانیوم در رشت خوبه یا الکس | ارزانترین لیزر مو زائد تیتانیوم -

آیس پلاس یک فناوری پیشرفته است که بطور مداوم پوست را سرد می کند و رتبه حرارت را در زمان استفاده از دستگاه کنترل می کند . این کولینگ ضمن حفظ گرمش در داخل درم محل درمان فولیکول های مو ، خطرات اپیدرم و ساید افکت را به لااقل می رساند . دما کنترل شده و پابرجا می ماند که به کارایی لیزربار عون می کند . اکنون بیماران می توانند از یک احساس بدون درد ، خنک و راحت در طول جلسه لذت ببرند .

این سیستم با گردش آب بسیار قوی که توسط پمپ های ایتالیایی ایجاد می گردد . از سوختن هندپیس بر اثر داغ گردیدن زیاد جلوگیری می کند . این سیستم دستگاه رو از داشتن چیلر مجزا بی نیاز می کند . در خلال این سیستم بسیار کم صدا و پر قدرت است .

مجموعه صباراطب ، شما را در تجهیز کلینیک ، میانه پوست و سالن زيباييتان همراهی خواهد کرد تا با بهترین قیمت ها بیشترین نتیجه را دریافت نمایید و از مشاوره رایگان تیم تخصصی ما بهره مند شوید. شما می توانید قبال از خرید دستگاه ها و محصولات از مشاورت رایگان گروه تخصصی این آلبوم که شامل پزشک و کارشناسان قانونی قلمرو غلاف و نحیفی می باشد، بهره مند شوید. آموزش استفاده از کلیه دستگاه ها، پس از خرید محصول، به صورت رایگان انجام می پذیرد.