مطالب دیگر

پیشگامانه امی پاونی تلویزیون می گیرد


FASHION REIMAGINED، پیشگامانه ای که امی پاونی را بهتر احاطه کرده است، همخوان خود را آوریل به دست آورده است.
در مستند بسیار مشهور، خلاق، مروارید پایدار، صحبت‌های نزدیک به نوپایی، رژه‌ای را در انگلستان به ارمغان آورد و این که چگونه این احساسات نسبت به صنعت و در واقع این صنعت چگونه است.
هنگامی که به دلیل سبک دوره و ماتریالیسم خانواده مورد آزار و اذیت قرار گرفت، پاونی به خود اشاره کرد که مربیان ریباک را تأیید می کند و این بود که به مد کمک کرد.
او به خیر و برکت دوستان ناراضی رفت، اگر نگفتند که در هماهنگی با لوگوی NO LOGO نائومی کلاین در رابطه با عرق‌فروشی‌ها و «مسیر کاملاً تغییرپذیر» توطئه‌آمیز بود.
پاونی در اوایل دوران حرفه‌ای خود برنده حکمی شد که سال را تحت تأثیر قرار داد، و لیس را به شکل یک لباس و تجارت نذری پایدار درآورد.
شناخته شده است به عنوان مثال برچسب های برجسته پایدار لندن و پاونی است تا یک رئیس راه اندازی صنعت.
بکی، متولد تورنتو، ساکن بریتانیا و فیلمساز، فیلمبرداری پشته آلوئولار پاونی را در سال 2017 آغاز کرد و در سینماهای بریتانیا و ایرلند مارس قرار گرفت.
اکنون 9 آوریل از سرویس Sky خارج شوید.
"آرزوی من که دوباره تصور شده است، جلب توجه به لباس‌هایمان است.
مردم، حیوانات و آن‌ها به زنجیره‌های فرهنگ‌پذیری، امیدهایی که لباس‌های الحاقی را تقویت می‌کنند، چنان که متفکرانه و گرامی داشته باشیم.
جهش‌هایی که ایمی داشتیم مربوط به دهه 2000 بود، و ما شروع فیلمبرداری Amy 2017، یک تغییر آداب و رسوم آزمایشی، میکروپلاستیک، جنگل زدایی و دفن زباله است و همیشه در حال شتاب است.
"لباس و لباس ما به سرعت نیاز به پشتیبان دارد.
و FASHION REIMAGINED می تواند مدی باشد که ما مسئولیت آن را بر عهده می گیریم تا این هنر و بیان خود را در مرکز و سیاره قرار دهیم.
" REIMAGINED را در زیر تماشا کنید.