مطالب دیگر

نمونه قرارداد بازسازی ساختمان به صورت درصدی بازسازی ساختمان در تبریز


هزینه بازسازی ساختمان قدیمی

بازسازی نمای ساختمان های قدیمی

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا

شرکت بازسازی ساختمان هیراد کو

نمونه قرارداد بازسازی ساختمان به صورت درصدی بازسازی لابی ساختمان بازسازی ساختمان در تبریز در تبریز

بازسازی مطعم باستانی ، بازسازی سرویس بهداشتی، بازسازی اتاق خواب، بازسازی مراکز درمانی از جمله داروخانه، کلینیک دندانپزشکی

برای بازسازی ساختمان در سراسر تهران و اطراف تهران می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 با آوازه تجاری بدادم برس، با شماره ثبت: ۵۶۸۴۲۴ و شناسه ملی : ۱۴۰۰۹۵۸۱۷۳۶ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ و با هدف ارائه خدمات بازسازی و تاسیسات ساختمان در شهر تهران اوایل به کار نمود. بخش اعزم فعالیت بدادم برس بازسازی و اجرای تزئینات ساختمان‌های مسکونی، اداری، مطب، داروخانه و مراکز درمانی از جمله نقاشی ساختمان، پتینه‌کاری و دکوراسیون می‌باشد.

بدادم برس با شماره ثبت 568424 و شناسه ملی 14009581736 یک شرکت تعمیر و نگهداری تاسیسات است. جمع امور مربوط به تعمیر تاسیسات سرمایشی، بازسازی تاسیسات گرمایشی و ایضاً سرویس و نگهداری تاسیسات ساختمان، تعمیرات لوازم خانگی، بازسازی و تزئینات ساختمان در حوزه کاری این کنسرسیوم می باشد.

بدادم برس با شماره ثبت 568424 و شناسه ملی 14009581736 یک شرکت تعمیر و حفظ تاسیسات است. کلیه امور مرتبط به تعمیر تاسیسات سرمایشی، تعمیر تاسیسات گرمایشی و نیز سرویس و نگهداری تاسیسات ساختمان، تعمیرات لوازم خانگی، بازسازی و تزئینات ساختمان در حوزه کاری این شرکت می باشد.